Sveikata širdyje

sveikata širdyje

Pasaulinė širdies diena: kaip išsaugoti savo širdies sveikatą? | Tinklaraštis

Tenio nuotr. Širdies ir kraujagyslių ligos bei cukrinis diabetas išlieka dažniausiai fiksuojamais susirgimais, o kartu ir pagrindinėmis mirtingumo priežastimis išsivysčiusiose pasaulio šalyse. Kaip su jais kovoti kasdien?

Anot specialistės, susidūrę su stresine situacija mes įsitempiame — patiriame tiek fizinę, tiek ir psichologinę įtampą. Pabandykite įsivaizduoti uniformomis pasipuošusius karininkus kokios nors valstybinės šventės parade. Jie stovi pasitempę, santūrūs, jų neblaško pašaliniai vaizdai ar garsai.

sveikata širdyje

O dabar pabandykite įsivaizduoti, kiek ilgai jie štai šitaip gali išstovėti? Valandą, dvi, pusdienį? Netgi žymieji Londono Bekingemo rūmų sargybiniai po dviejų valandų budėjimo turi keturių valandų pertrauką poilsiui.

sveikata širdyje

Labai panašiai yra ir su mūsų patiriama įtampa stresinėse situacijose. Spalio mėn.

sveikata širdyje

Psichologės teigimu, kuo labiau organizmas yra nualintas, tuo didesnė tikimybė, jog gali sutrikti jo fiziniai ar psichologiniai mechanizmai. Kitaip tariant — tuo didesnė tikimybė susirgti.

Gera širdies sveikata – tavo pareiga

Atitinkamai, kiekvienas besirūpinantis savo sveikata turėtų susikurti palankų darbo ir poilsio režimą. Savo darbingumą įsivaizduokite kaip dėžę, kuri jums ilsintis pilnėja, o jums dirbant — tuštėja.

  1. „Raktas į sveiką širdį“: nemokami užsiėmimai kauniečių sveikatai gerinti – Kas vyksta Kaune
  2. 2 laipsnio hipertenzija 4 rizikos laipsnis
  3. Hipertenzija ir ezoterika
  4. Natrio širdies sveikata
  5. Print Rugsėjo ąją minima Pasaulinė širdies diena, kuri yra svarbi ne tik gydytojams, bet ir kiekvieno žmogaus gyvybei.
  6. Anot mokslų daktarės, kardiologės Ados Azarevičienėsvisas gyvenimo negeroves kaupiame širdyje.

Ar galite paimti iš dėžės sveikata širdyje, nei į ją įdėjote? Žinoma, kad ne!

  • Gera širdies sveikata – tavo pareiga | tarasgames.lt
  • Hipertenzija 3 laipsniai, kai įdėti
  • 5 patikrinti būdai apsaugoti savo širdį
  • Tenorinis vaistas nuo hipertenzijos

Bandydami iš tuščios dėžės paimti kažką, ko ten nėra, tiesiog suplėšysite pačią dėžę. Pagal šią taisyklę 24 parą sudarančias valandas rekomenduojama paskirstyti taip: 8 valandas miegui, 8 valandas darbui ir likusias 8 valandas — laisvalaikiui.

Spausdinti Asociatyvi nuotr. Jei esate vedęs, jūsų galimybės įveikti širdies ligas yra kur kas didesnės nei vienišiaus.

Ramoškienės teigimu, moksliniai tyrimai rodo, jog tinkamas darbo ir poilsio balansas gali reikšmingai prisidėti prie fizinės bei psichologinės sveikatos stiprinimo. Svarbu įsisąmoninti — streso neišvengsime Psichologė pažymi, jog nepaisant mūsų siekio gyventi be streso — tai yra nerealu.

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Anot B. Ramoškienės, manoma, jog žemiausias streso lygis būdingas esant apatijos būsenoje, o tuo tarpu visiškas streso nebuvimas reikštų, jog žmogus yra miręs.

Ilgainiui toks elgesys gali vesti visiško atsiribojimo link, kas, priešingai nei tikėtasi, streso lygį tik dar labiau pakels. Mūsų santykį su artimoje aplinkoje esančiais streso šaltiniais specialistė iliustruoja pavyzdžiu.

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu!

Kitaip sakant — darbą kelti aukščiau asmeninio gyvenimo. Nėra jokio burto, galinčio magiškai šio žmogaus požiūrį sveikata širdyje.

sveikata širdyje

Tikėtina, jog toks jo požiūris išsivystė per eilę metų, priklausomai nuo daug įvairių jo gyvenime susiklosčiusių aplinkybių. Ir jis turi visišką teisę turėti tokį požiūrį, lygiai taip pat, kaip jūs turite absoliučią teisę tokiam žmogui nebedirbti. Kitaip sakant, jūs neturite galios kontroliuoti viršininko požiūrio į darbuotoją, bet turite galią rinktis kitą, darbuotoją labiau gerbiančią darbovietę.

Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos?

Tiesa, rizikos veiksnių sąrašą specialistas papildo ir mitybos bei fizinio aktyvumo svarba. Tie žmonės, kurie serga diabetu, dažniau serga ir širdies bei kraujagyslių ligomis. Tiesa, jei kalbame apie sergamumą diabetu, jis skirstomas į du tipus.

sveikata širdyje

Pirmasis tipas būdingas vaikams bei jauno amžiaus žmonėms ir kyla dėl endokrininių, paveldimų priežasčių. Gydytojo teigimu, siekiant užbėgti įvykiams už akių, labai svarbu ne tik pašalinti rizikos veiksnius iš kasdieninio gyvenimo, bet ir atlikti nuolatinę savo organizmo patikrą bei ligų prevenciją. Cholesterolio simptomatika yra tarsi nebyli.

Vis dėlto, mokslininkai nuolat ieško papildomų būdų, kaip galima būtų sumažinti rizikos veiksnius ir išsaugoti sveiką širdį. Štai devyni dalykai, kuriuos reikia žinoti apie širdies sveikatą. Raskite laiko pusryčiams Ispanijoje atliktas tyrimas parodė, kad sveiki ir sotūs pusryčiai gali būti paprasčiausias būdas išvengti arterijų užsikimšimo. Tyrimo rezultatai rodo, kad vidutinio amžiaus žmonės, reguliariai atsisakantys pusryčių, arba vietoj jų išgeriantys tik kavos ar sulčių, susiduria su du kartus didesne aterosklerozė s rizika, palyginti su tais, kurie valgo sočius pusryčius. Primename, kad aterosklerozė gali didinti širdies ligų riziką.

Atitinkamai, žmogus nesikreipia į gydytoją, taip kasdien keldamas vis didesnę riziką sau. Užfiksavus normalią ribą viršijančius rodiklius, anot gydytojo, nereikėtų delsti ir imtis efektyvių cholesterolio mažinimo būdų: padidinti fizinį aktyvumą, pagerinti mitybą, subalansuoti dienos poilsio ir miego režimą. Tiesa, šiems būdams nepadedant, širdies ir kraujagyslių ligas iššaukti galinčio sveikata širdyje kiekį sumažinti galima ir specialiais, gydytojų paskiriamais medikamentais.

Ką daryti, kad širdies ligos nekirstų iš pasalų?

Jokio alkoholio Gydytojas pažymi, jog greta streso, prastos mitybos bei žemo fizinio aktyvumo svarbu išskirti ir nikotino bei alkoholinių gėrimų keliamą riziką širdies bei kraujagyslių ligų atsiradimui. Tai tiesa, tačiau svarbu suprasti, kad tai tampa ne mažesniu rizikos veiksniu ir širdies bei kraujagyslių susirgimams. Rūkančio žmogaus kraujagyslės dažniausiai būna susiaurėjusios ir tai natūraliai pablogina kraujotaką.

sveikata širdyje

Tuo tarpu kalbėdamas apie alkoholį gydytojas pažymi, kad visuomenėje daug gajų ir klaidinančių mitų apie jo poveikį žmogaus kraujotakai. Tai nėra tiesa. Tie žmonės, kurie vartoja alkoholį, didina trigliceridų kiekį savo organizme. O trigliceridai yra svarbūs aterosklerozės susiformavimui. Jų metu psichologė, gydytojas, kineziterapeutas bei dietologas suteiks ne tik naujausias, moksliniais tyrimais pagrįstas žinias, bet ir atsakys į visus mokymų dalyviams kylančius sveikata širdyje.

Taip pat, suteiks praktinių patarimų kaip kasdieniniame gyvenime rūpintis savo fizine ir psichologine gerove.

Ką daryti, kad širdies ligos nekirstų iš pasalų? | NORTHWAY Vilnius

Tuo tarpu rugsėjo 26 dieną, mininti Pasaulinę širdies dieną, Kauno visuomenės sveikatos biuras kauniečius kviečia dalyvauti specialiame orientavimosi žaidime.

Daugiau informacijos čia. Share on facebook.

Įdomūs įrašai