Sergate hipertenzija, ar galite gerti vandenį

GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus
Dalinkitės: Artėja karštis. Kaip elgtis? Organizmas į staigius temperatūrų svyravimus reaguoja jautriai, o karštis ir saulės spinduliai gali būti žalingi sveikatai. Gydytojai įspėja, kad per kaitrą kiekvieną žmogų gali ištikti šilumos smūgis, tačiau perkaitimo rizika didesnė sergantiems diabetu, hipertenzija, širdies kraujagyslių, kvėpavimo takų, psichikos, sunkiomis lėtinėmis, skydliaukės ligomis, turintiems antsvorį. Ypatingą dėmesį reikia skirti mažiems vaikams ir nėščioms moterims.

Ir vandenį gerti reikia mokėti Išgerti stiklinę vandens iš karto pavalgius, ypač daug ir sočiai, nėra sveika Dažnai girdime, kad per parą žmogui reikia išgerti 1,5—2 litrus vandens. Tačiau ar žinome, kuriuo metu — prieš valgį, valgio metu ar pavalgius — jį gerti sveikiausia ir kada vandens reikėtų atsisakyti?

Iškrovos dienos – puikus būdas atsigauti po šventinio persivalgymo

Pabandykime mobilizacija ir hipertenzija. Tai džiūstanti burna, blogas jos kvapas, galvos skausmai, sausa, šerpetojanti oda, ar galite gerti vandenį kojų mėšlungis, karščiavimas, šaltkrėtis ir pan. Kaip tinkamai papildyti organizmo vandens atsargas?

neįgalumas su hipertenzija

Mitybos specialistai pataria kas rytą išgerti stiklinę šilto vandens — taip pasijusite žvalesni, dings sausumo pojūtis burnoje. Teigiama, kad rytais tuščiu skrandžiu išgeriant iki litro vandens galima apmalšinti galvos skausmus, pašalinti širdies veiklos sutrikimus, atsikratyti viduriavimo, išvengti vidurių užkietėjimo, palengvinti bronchito, astmos, inkstų, šlapimo takų, gerklės ir akių ligų eigą.

Enahexal - tarasgames.lt

Pabudę ir per pirmąsias 10 minučių išgėrę 1—2 stiklines vandens pažadinsite virškinimo sistemą, taigi, lengviau įsisavinsite rytinį maistą.

Pusryčiauti derėtų maždaug po valandos. Jeigu jums paprastas vanduo neskanus, paskaninkite jį keliais citrinos ar greipfruto griežinėliais. Tuomet išsiskirs daugiau skrandžio sulčių, ir maistas bus greičiau suvirškintas.

Alkoholio įtaka kraujo spaudimui

Be to, iš dalies užpildę skrandį mažiau suvalgysite maisto. Tai itin aktualu norintiesiems numesti svorio.

nemokama širdies sveikatos mokymo medžiaga

Tačiau jeigu norite pavalgyti sočiau, tuomet vandens prieš valgį geriau negerti. Valgio metu — pagal poreikį Ar galima gerti skysčių valgio metu? Lietuvos dietologų draugijos narė, Vilniaus dietologijos centro gydytoja dietologė Eglė Kliukaitė pataria visų pirma stebėti savo savijautą.

Aukštas kraujospūdis

Jeigu, pavyzdžiui, valgant kepsnį su daržovėmis troškina, tuomet pagurkšnokite vandens. Kas sergate hipertenzija vyksta mūsų organizme?

Priklausomybės - Sveikas Žmogus

Vandeniu saikingai praskiestas valgomas maistas greičiau virškinamas, lengviau įsisavinamos maisto medžiagos. Valgio metu gerkite paprastą geriamąjį vandenį.

sergantys hipertenzija

Jį galite paskaninti arbūzo, agurko, citrinos griežinėliais ar šviežiomis uogomis. Tačiau kai valgydami troškulio nejuntate, gerti vandens nereikėtų. Svarbu atminti, kad išgerti stiklinę vandens iš karto pavalgius, ypač daug ir sočiai, nėra sveika.

2 hipertenzijos 2 laipsnio laipsnis

Tuomet skrandis prisipildo, išsipučia, juntamas sunkumas, kaupiasi dujos, nes skrandyje esant per dideliam kiekiui maisto trinka virškinimo procesas. Taigi gausiau pavalgius atsigerti patariama ne anksčiau nei po 1—1,5 valandos.

hipertenzija sulaukus 80 metų

Vartojamų skysčių kiekį reikėtų riboti ir vakare prieš miegą, nes organizmas naktį skysčių nešalina, todėl jie kaupiasi. Aišku, išgėrus stiklinę vandens prieš miegą nieko neatsitiks kai kurie mitybos specialistai net rekomenduoja tai darytitačiau jei išgersite litrą ar daugiau vandens, ypač karštą dieną, nenustebkite, jeigu ryte veidrodyje išvysite paburkusius paakius.

Kai lytinis aktas baigiasi per greitai Kiek turėtų trukti lytinis aktas, geriausiai žino moteris, todėl jos ir reikia pasiklausti.

Be to, naktį greičiausiai teks ne kartą apsilankyti tualete. Atsigerkite prieš aktyvią fizinę veiklą Mitybos specialistai rekomenduoja vartoti vandens ir prieš bet kokią aktyvią fizinę veiklą — prieš dirbant fiziškai gana sunkų darbą, plaukiojant baseine ar ežere, ruošiantis pėsčiomis nueiti keletą ar keliolika kilometrų, mankštintis ir pan.

Jeigu vargina aukštas kraujospūdis

Tuomet jums sušilus organizmas turės vandens atsargų prakaitui išskirti. Reikėtų nepamiršti atsigerti vandens ir aktyvios mankštos ar veiklos metu. Tada lengviau pasišalins raumenų veiklos metu susidariusios toksinės medžiagos, normalizuosis širdies ritmas, bus geresnė bendra savijauta.

Jeigu sergate širdies ir kraujagyslių sistemos, inkstų ar šlapimo pūslės ligomis, dėl vandens ir kitų skysčių vartojimo ypatumų derėtų pasitarti su mitybos specialistu ar šeimos gydytoju. Pavyzdžiui, varginant inkstų nepakankamumui vandens ir kitų skysčių vartojimas griežtai ribojamas, o sergant peršalimo ligomis, apsinuodijus maistu ar smalkėmis, atvirkščiai, vandens reikėtų vartoti kuo daugiau.

Įdomūs įrašai