Ožkos širdies nauda sveikatai. Kupranugarių pienas: ar nauda sveikatai reali? | tarasgames.lt

Mano ūkis - Ūkininkės širdį glosto „prancūzės“ ožkos

Pasak dietologės K. Jasmontienės, visiems sūriams būdinga tai, kad tai baltymų šaltinis, taip pat juose yra kalcio, fosforo, probiotikų. Tačiau jie turi ir skirtumų — yra kitaip gaminami, turi įvairių savybių.

ožkos širdies nauda sveikatai

Jei vartojate fetos sūrį, patiekalo nebereikėtų sūdyti, nes šis sūris ir taip sūrus. Šis sūris gaminamas iš avies ir ožkos sūrių, o avies sūris pasižymi ypatinga sudėtimi — jame yra riebalų rūgščių, dėl kurių šio sūrio nauda organizmui neabejotina.

ožkos širdies nauda sveikatai

Ožkų pieno sūris natūraliai turi mažiau laktozės, palyginti su kitais šviežiais sūriais, tad dėl kitokios baltymo sudėties mažiau alergizuoja. Be to, fetos sūris gerina širdies darbą, taip pat palaiko normalią nervų ir raumenų sistemų funkcijas, stiprina dantis ir kaulus.

  1. Supamosios kėdės hipertenzija
  2. Hipertenzija gydymo priežastys
  3. Užtikrindami pastovų baltymų srautą, mes apsaugome savo medžiagų apykaitos procesus ir skatiname augimą bei bendrą gerą sveikatą.

Taip pat ožkos sūris geriau virškinamas. Be to, šis sūris padeda geriau pasisavinti geležį.

ožkos širdies nauda sveikatai

Varškės sūris — tai karvės pieno sūris, kuris gana greitai genda, nes šio sūrio gamyba šiek tiek kitokia: jis nefermentuojamas ir nebrandinamas. Jį, pasak dietologės, mėgsta sportininkai.

ožkos širdies nauda sveikatai

Varškės sūryje ožkos širdies nauda sveikatai rasime baltymų, kalcio, probiotikų, tačiau tikrai bus ir laktozės. Brandintuose sūriuose dėl technologinio proceso laktozės nėra visai. Svarbu pažymėti, kad brandintuose sūriuose dėl technologinio proceso laktozės nėra visai, tad juos netoleruojantys šios medžiagos gali laisvai valgyti.

  • Kupranugarių pienas: ar nauda sveikatai reali? | tarasgames.lt
  • Ožkos pienu stiprina sveikatą
  • Nacionalinis visuomenės sveikatos centras NVSC informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti koronavir

Vartokite čederio, parmezano sūrius — jie nesukels jums jokių problemų. Rikotos sūryje taip pat yra mums labai sveikų ir naudingų riebalų, daug kalcio ir vitamino A. Laidos įraše — reportažas, kuriame pasakojama, kaip sūris gaminamas, taip pat subalansuotos mitybos ekspertė Rita Šilenskienė parodė, kaip pasigaminti gardžių patiekalų su sveikatai naudingais sūriais.

Parengė Indrė Česnauskaitė.

Ožkų augintojai AgroBalt parodoje

Įdomūs įrašai