Širdies sveikatos dietos paprastos gairės

Naujausiose Kanados mitybos gairėse nėra nei pieno, nei mėsos grupių

Širdies Sveikas maistas: Tiesa apie angliavandenių ir raudona mėsa dietos Valgykite tikrą maistą, ne per daug, ir skaityti etiketes Neseniai Redakcijos straipsnis Houston Chronicle pavadinimu, " Noriu sveikiau širdį?

širdies sveikatos dietos paprastos gairės

Valgykite kepsnys ", pateko į daugelio akį į kardiologijos bendruomenės. Jo nuomone gabalas, dr. Iš tikrųjų, tai dabar atrodo kaip žemos kokybės angliavandenių - nėra sočiųjų riebalų - vairavimo Amerikos širdies ligų epidemija.

Nuorodos kopijavimas

Atėjo laikas sustabdyti demonizuoti kepsnys. Miškai turi profilaktinio kardiologijos ir kraujagyslių vaizdavimo susidomėjimą ir skatina širdies sveiką mitybą su savo pacientų. The Dietiniai gairės amerikiečiams rekomenduoja, kad angliavandeniai sudaro 45 į 65 procentų savo bendrą dienos kalorijų. Tikslas yra priversti savo kūną naudoti baltymų ir riebalų daugiausia jūsų kūno riebalų energijos.

širdies sveikatos dietos paprastos gairės

Problema su žemo arba Ne angliavandenių dietos yra ta, kad jie dažnai sunku išlaikyti, nes angliavandenių dietos trūkumas gali sukelti jausmus mažai energijos, ir, sunku pašalinti angliavandenių iš savo dietos. Houston Chronicle rašyti-up taip pat ginčija teoriją, kad liga normos šoktelėjo, nes amerikiečiai pakeitė sočiųjų riebalų, kurių angliavandenių turtingas grūdai manau quinoa, avižiniai dribsniai, ir rudieji ryžiai.

Related Content

Rafinuotas angliavandeniai buvo atimtas visas sėlenos ir skaidulų, kurios pagalba žarnyno sveikatą, ir širdies sveiką maistinių medžiagų. Balta duona ir makaronai būtų tipiniai pavyzdžiai.

širdies sveikatos dietos paprastos gairės

Kadangi jie yra mažai ląstelienos ir greitai suardomas, rafinuotų angliavandenių sukelti didelius svyravimus cukraus kiekis kraujyje. USDA mitybos gaires rekomenduojame suaugusieji valgyti, bet nuo 5 į 13 porcijas vaisių ir daržovių per dieną, priklausomai nuo amžiaus, Lytis, fizinė veikla, ir apskritai sveikatos.

širdies sveikatos dietos paprastos gairės

Perdirbti mėsos yra dešrainius, kumpis, bekonas, dešra, ir kai Deli mėsos. Šios mėsos buvo elgiamasi tam tikru būdu išsaugoti ar skonio.

Kas yra širdies ir sveika mityba? Fogoros, MD, valdybos patvirtintas gydytojas Nors kiekvienas, atrodo, sutinka, kad širdies sveiko mitybos vartojimas yra svarbus siekiant užkirsti kelią širdies ir kraujagyslių ligoms, pastaraisiais metais buvo labai supainiotos, kas iš tikrųjų yra širdies sveikata. Ar jūs turėtumėte valgyti mažai riebalų?

Perdirbimo galėtų apimti sūdymas, kietėjimo, vaikščiojimas, ir rūkymo. American Cancer Society jau seniai rekomendavo dietą, kuri apriboja perdirbtos mėsos ir raudonos mėsos, ir kad yra daug širdies sveikatos dietos paprastos gairės, vaisiai, ir kruopos. Tai rūpestis.

Širdies nepakankamumas

PSO kelia apdorotos mėsos kaip šonine, Dešrainiai, dešra, ir cold cuts į grupės 1 Kancerogeninės žmogui, reiškia, kad jie yra sukurta siekiant sukelti vėžį. Tie patys dalykai toje grupėje yra plutonis, radioaktyviosios medžiagos, cigarečių dūmai, benzolas, ir asbesto. Jei negalite ištarti ingredientų ar paveikslėlį iš kur jie atvyko, jie priklauso atgal ant lentynos, o ne savo kūną.

Jie taip pat ragina riboti sočiųjų riebalų, Trans-riebalų, natris, raudona mėsa, saldumynai, ir saldintų gėrimų.

Valgykite tikrą maistą, ne per daug, ir skaityti etiketes

Jei nuspręsite valgyti raudonos mėsos, palyginti etiketes ir pasirinkite leanest gabalai galima. Širdies Sveikas maistas ir Gyvenimas Amerikos širdies asociacija rekomenduoja valgyti dietos, kuri pabrėžia kasdien porcijas vaisių ir daržovių, pilno grūdo, mažai riebalų pieno produktai, be odos paukštiena ir žuvis, riešutai ir ankštinių augalų, ir ne-tropinių augaliniai aliejai. Sveiką maistą ir šventes Iššūkis mes visi susiduria su per šventes bando rasti sveiką mitybą pusiausvyrą ir mėgautis šventės, kad ateis su susibūrimų ir šeimos šventėms.

Norėčiau pabrėžti, kad porcijų kontrolė, ypač per šventes, yra svarbu — nereikia persistengti.

Susiję straipsniai

Mėgaukitės kalakutą, obuolių pyragas, Aš darau! Atostogos yra vos už kelių dienų per metus; jei priimant teisingus sprendimus per likusią metų dalį, vienas patiekalas neturėtų atlikti arba nutraukti jums. Amerikos širdies asociacija teigia ne daugiau kaip vieną gėrimą per dieną, jei esate moteris ir ne daugiau kaip du širdies sveikatos dietos paprastos gairės per dieną vyrams.

Nors viešbutyje dedamos visos pastangos buvo padaryta siekiant suteikti tikslią ir up-to-data informacijos apie širdies Susijusios temos, Prašome prisiminti, kad svetainė nėra pakaitalas gydytojo kompetencija.

Įdomūs įrašai