7 minutės bėgimo širdies sveikatai

Tyrimas: pabėgti nuo ankstyvos mirties padės bėgimas - Verslo žinios

Autorius: Žmonės. Per valandą judėjimo išnaudojama — kcal, pakvėpuojama grynu oru, pasigrožima gamta ne tik pro biuro langą, galiausiai — pabūnama akis į akį su savimi ir, pavyzdžiui, su mėgstama muzika.

Be to, tai dar ir sąlyginai ekonomiškas sportas.

Populiariausi

Viskas, ko jums reikia, — bėgimo bateliai, apranga ir tikslas. Į startą, dėmesio, marš!

kaip pašalinti hipertenziją be vaistų

Žinoma, bepigu išlėkti šiltą vasaros rytą ir treniruotę baigti maudymusi artimiausiame ežere. Bet kuriuo atveju išlaidos bus tokios, kokias jūs pati sau leisite. O papildomos žinios apie bėgimo ypatumus galbūt paskatins jus ryžtis ir pagaliau išbėgti — pirmyn.

actas ir hipertenzija

Pagreitinta hipertenzija Press nuotr. Nuo ko pradėti? Nuo pirmo žingsnio ir jau šiandien, o ne ateinantį pirmadienį.

Žinoma, jei pastaruosius 3 metus jūsų vienintelis sportas nebuvo kelionė automobiliu iki prekybos centro ir atgal.

Main navigation

Ir jei neturite problemų dėl širdies, stuburo ar kraujospūdžio. Jei turite, idealus variantas — vizitas pas 7 minutės bėgimo širdies sveikatai gydytoją konsultacijos.

Išsamūs patarimai visiems, kurie pradeda bėgioti 21 LRT.

Dar idealiau — susirasti sporto medicinos specialistą. Jis nebūtinai jums uždraus bėgioti, bet rekomenduos tinkamą krūvį. Arba išvis pasiūlys pakeisti bėgimą vaikščiojimu. Kaip geriau: dažnai, bet trumpai ar vienąsyk, bet ilgą distanciją?

Sezonas prasideda: 16 klausimų ir atsakymų, kaip, kodėl ir kur bėgioti | Žmonėtarasgames.lt

Optimalus variantas figūrai ir sveikatai — 3 kartai per savaitę. Jei pasirinkote bėgioti 2 kartus, treniruotės po 30 minučių — taip pat neblogas būdas tapti sveikesnei ir lieknesnei. Kasdien leidžiantis į trasą pakanka ir 15 minučių. Tačiau nepamirškite: kuo geresnės fizinės formos esate, tuo daugiau kalorijų sunaudojate per treniruotę.

Geriau bėgti, nei nebėgti

Vadinasi, jei pirmąkart bėgiosite pusvalandį, jūsų organizmas sudegins mažiau riebalų, palyginti su kaimyne, kuri bėgioja kasryt. Ar tikrai reikalingas apšilimas?

Skirtingos bėgimo rūšys turi skirtingą naudą ir tikslą. Štai populiariausios bėgimo rūšys: Paprastas bėgimas: žmonės tai vadina tiesiog normaliu bėgimu. Tai trumpo-vidutinio atstumo nuotolis apie 10 kilometrųkurį bėgikas įveikia savo natūraliu tempu.

Panašūs straipsniai Netikėti dalykai, kurie pagerina sporto rezultatus ir ne tik! Pradėkite nuo ėjimo greitu žingsniu arba nuo lėto bėgimo.

Daug nebūtinai geriau

Išjudinkite pėdas, rankas, pečius. Ištempkite raumenis, pramankštinkite ne tik apatinę kūno dalį, bet ir pečius, krūtinę, nugarą, kaklą, kad stuburas būtų pasirengęs dirbti.

  • Hipertenzijos masažo gydymas
  • Orams vis šylant, vis daugiau bėgimo entuziastų išbėga į gryną orą.
  • Hipertenzija ir magnetinės audros
  • Tyrimas: pabėgti nuo ankstyvos mirties padės bėgimas Publikuota: Bėgioti nors kartą per savaitę yra geriau nei visai nebėgioti.
  • Pulsas – ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę? - DELFI Gyvenimas
  • Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?
  • Kas yra hipertenzija ir kaip gydyti jos simptomus

Po prasibėgimo būtinai atlikite lengvų pratimų ciklą. Jūsų tikslas — ištempti ir nuraminti kūną.

vaistai nuo hipertenzijos nuo opų

Ar reikalingi svoriai rankose arba ant kojų? Jei bėgiosite su svarmenėliais rankose arba svoriais ant kojų, joms teks didesnis krūvis, pečiai gali susimesti į kuprą ir treniruotės efektas bus mažesnis.

Todėl geriau tądien, kai nebėgiojate, tiesiog padirbėti su svoriais arba svarmenimis.

Nuorodos kopijavimas

Kiek turėčiau nubėgti? Atraskite bėgimo būdą, kuris jums būtų priimtiniausias. Pavyzdžiui, nusibrėžkite tikslą: per 10 savaičių įgauti tokią formą, kad nubėgtumėte 5 kilometrus beje, patyrę sportininkai sako, kad pirmieji 5 kilometrai sunkiausi, o paskui patiri tikrą malonumą ir tada jau nėra skirtumo, 10 ar 15 bėgsi.

Distanciją didinkite pamažu: pradėkite, pavyzdžiui, nuo 2 kilometrų. Iš pradžių pusę minutės bėkite, pusę — sparčiai eikite. Diena po dienos ilginkite bėgimo laiką ir trumpinkite ėjimo.

Po mėnesio proporcija turi būti tokia: 5 minutės bėgimo, pusė ėjimo.

Reader Interactions

Ar egzistuoja bėgimo technika? Kiekvienas bėgikas turi savo stilių. Pamėginkite stebėti, kaip bėga profesionalai: štai jums ir geros technikos pagrindai. Viršutinė kūno dalis turi būti tiesi, pilvo raumenys — įtempti.

Pėda statoma ant kulno, o ne ant pirštų — taip geriau amortizuojama koja. Tiesa, patyrę sportininkai dažnai daro atvirkščiai, tačiau nusileidimas ant pirštų reikalauja geresnės formos ir didesnės patirties.

sportinė hipertenzija

Įdomūs įrašai